Ne dobáld a menyasszonyt!

2022.08.13

Akárhányszor elmondom, amíg nem történik baj, senki sem hiszi el, hogy megtörténhet..

Egy csodálatos menyasszony két hónapos terhesen bevállalta a menyasszonyrablást. Kaptak is egy meseszép ajándékot a násznéptől, tehát még érzelmileg is, aki nem tudhatta, egy idő után tisztában lehetett vele, hogy a hölgy terhes... Megbeszéltük a rablás részleteit és elmondtam töviről, hegyire mit lehet és mit nem! Sajnos mégis elvitte a hév az egyik úriembert és hatalmasat estek a tánctért követően az éles kavicsokon. A menyasszony fél oldala lehorzsolódott, több, mint fél óráig "a menyecsketánc". Természetesen én elidőztem a násznéppel, mert ők nem látták az esést, így próbáltam menteni a menthetőt....sikerült is, azonban végig bennem is jelen volt, hogy mi lehet a kismamával. Kemény nőből faragták és visszatért bekötözve, de az est hangulatára picit rányomta a bélyegét. Nem lettem volna a srác helyében, aki elesett vele...senkinek nem kívánok hasonlót sem. Hála Istennek, a kismama jól van, de azért az ördög nem alszik... vigyázzunk egymásra és lehetőleg normális mederbe rendezzük meg a szöktetéseket!

© 2023 Galgovszki L. András . Minden jog fenntartva. Médiatámogató: www.varpalotainfo.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el