"Amikor a tolmács színre lép..."

2019.09.22

Nemzetközi esküvő igen egyedinek számít még, mégis szertartásvezető társam Dorina, megkért, hogy tolmácsként legyek jelen egy általa tartott szertartáson, majd az esküvőn, ceremóniamester nem volt.

Dorina egy nagyon megható, a párra formált és róluk szóló szöveget írt meg, melyet angolul tolmácsoltam a pár férfi tagjának.

A ceremónia után, viszont a pincérek is határozatlanok voltak, nem tudták mit tegyenek. Mivel meghívást kaptam az esküvőre is bátorkodtam odamenni a párhoz és felajánlani a szolgálataimat. Örömmel fogadták az ajánlatom és rögtönzött irányítóként átvállaltam az esemény további koordinálását. . Egy "nemzetközi" székfoglalós játékkal színesítettem az estét és folyamatosan egyeztettem a párral, milyen más kívánságuk van az est további részére. Öröm volt nézni, hogy mindenki fergetegesen szórakozott.

Tanulság: Mindig légy résen, sosem tudhatod mikor kell szerepet váltani...

© 2023 Galgovszki L. András . Minden jog fenntartva. Médiatámogató: www.varpalotainfo.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el