"Old meg, de azonnal!"

2018.05.09

Minden pár rémálma, hogy valami nem jól alakul az esküvőjén...De, ha már az elején nem megy flottul, rá nyomhatja a bélyegét az egész napra. Nos, ekkor jött a minden elsöprő gondolat bennem is: "old meg, de azonnal..."

Többször átbeszéltem a párral, hogy a csokordobás és a harisnyakötő dobás fontos és látványos eleme az esküvőnek. Nagyon ügyeljenek rá, hogy ne hagyják el egyiket sem...Nos, a fényképezkedés hevében a ceremónia előtt csak eltűnt a harisnyakötő... Szegény fiatalember remegve kereste, de nem találta a kelléket. Meg kellett oldani a problémát. Berohantam az étterembe és kerestem egy "díszt", amit eldobhat a jövő "férj jelöltjei közé".  Diszkréten odamentem a pár férfi tagjához és szinte észrevétlenül átadtam neki. Végül felemelte a díszt, amit hatalmas ováció fogadott! Tanulság: Mindig legyen nálatok egy-egy plusz darab a legfontosabb dolgokból!

© 2023 Galgovszki L. András . Minden jog fenntartva. Médiatámogató: www.varpalotainfo.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el